Objednávka, doručení a platba
Jak poznám, že byla moje objednávka úspěšně odeslána?
V případě, že jsme vaši objednávku úspěšně přijali, a tedy můžeme začít pracovat na jejím vyřízení, poznáte podle potvrzovacího emailu. Ten byste měli obdržet ihned po odeslání objednávky. Pokud jste zvolili platbu převodem, v tomto emailu najdete také informace k platbě.
Budete mě informovat o stavu mojí objednávky?
Ano budeme, pomocí emailu. Jakmile obdržíme vaši platbu, pošleme vám potvrzující email se shrnutím objednávky a od té chvíle začínáme pracovat na její expedici. Nejpozději následující pracovní den od předání zboží přepravci dostanete email s číslem zásilky, pomocí kterého budete moct svoji objednávku sledovat. Následně už vše záleží na vámi zvoleném způsobu dopravy.
Jak dlouho bude trvat, než bude moje objednávka odeslána, a za jak dlouho mi přijde domů?
Informace o dostupnosti zboží najdete vždy u konkrétního produktu. Máme-li zboží skladem, doba dodání je obvykle do dvou dnů od objednání. Na zpracování každé objednávky zpravidla potřebujeme nějaký čas, ale snažíme se, aby to bylo co nejrychleji v závislosti na naší kapacitě a možnostech. Jakmile vám přijde potvrzení o odeslání objednávky, můžete zboží očekávat v následujících pracovních dnech. Tato doba už záleží na dopravci, který vám bude zboží doručovat. Vše můžete sledovat pomocí čísla zásilky.
Jak můžu sledovat svoji zásilku?
V emailu s informací o odeslání zboží najdete také číslo zásilky, případně vás o tomto čísle bude informovat váš dopravce, spolu s odkazem, na kterém můžete sledovat její stav, případně měnit adresu či čas doručení (pokud to dopravce umožňuje).
Výměna a vrácení
Co dělat, když se mi objednané zboží nebude líbit nebo mi nebude sedět?
Samozřejmě ano, naším cílem je, abyste byli s produkty SWIX maximálně spokojení. Od okamžiku, kdy objednávku obdržíte, máte 14 dní na jeho výměnu, případně vrácení. Pokud budete chtít zboží vyměnit nebo vrátit, je nutné, aby bylo nepoškozené, nenošené a v původním obalu.
Jak mám postupovat, pokud chci produkt vyměnit?
V každé objednávce najdete formulář pro vrácení/výměnu zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte vámi požadované zboží na výměnu (číslo produktu dle eshopu) a včetně faktury jej přiložte ke zboží. Současně s tím prosím udělejte objednávku novou na vámi požadované zboží s poznámkou, že se jedná o výměnu a uveďte číslo původní faktury. Tím si zajistíte, že vám bude dané zboží rezervováno a nestane se, že se mezitím prodá.
Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
V případě výměny zboží platíte pouze dopravné směrem k nám, nové zboží vám zašleme zdarma.
Zásilku je možné odeslat jakoukoliv doručovací společností.
Při výměně za zboží s vyšší hodnotou je pak třeba uhradit odpovídající doplatek. Podklady pro platbu doplatku Vám zašle na Vaši emailovou adresu naše fakturační oddělení.
Jak mám postupovat, když budu chtít zboží rovnou vrátit?
V každé objednávce najdete formulář pro vrácení/výměnu zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte číslo účtu, kam vám máme vrátit peníze a včetně faktury jej vložte ke zboží.
Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
Zásilku je možné odeslat jakoukoliv doručovací společností.
Peníze vám vrátíme ve 14denní lhůtě, která začíná běžet ode dne, kdy jste od kupní smlouvy odstoupili.
Reklamace
Jak postupovat, pokud potřebuji zboží reklamovat?
Záruční doba na zakoupené produkty je 24 měsíců a počítá se ode dne, kdy jste si objednávku převzali.
Prosím vezměte v potaz, že není možné reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením nebo použitím produktů k jiným účelům, než ke kterým jsou určeny. V případě, že nejde o výše uvedenou vadu, reklamovaný produkt před zabalením důkladně očistěte – znečištěné nebo jinak hygienicky závadné zboží není možné přijmout k reklamaci a ta vám bude automaticky zamítnuta.
Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení zboží.
Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, zpravidla však dříve. O jejím vyřízení vás budeme informovat emailem nebo telefonicky na vámi uvedený kontakt v reklamačním formuláři.