Vážení zákazníci, z důvodu firemního teambuildingu bude odesílání objednávek ve dnech 30. a 31.5.2024 přerušeno. Objednávky realizované do středy 29.5.2024 do 12 hodin, budou odeslány týž den. Všechny další budou následně odeslány v pondělí 3.6.2024. Omlouváme se za komplikace! Tým Swix.cz

Objednání, vrácení a reklamace zboží

Objednávka, doručení a platba

Jak poznám, že byla moje objednávka úspěšně odeslána?

V případě, že jsme vaši objednávku úspěšně přijali, a tedy můžeme začít pracovat na jejím vyřízení, poznáte podle potvrzovacího emailu. Ten byste měli obdržet ihned po odeslání objednávky. Pokud jste zvolili platbu převodem, v tomto emailu najdete také informace k platbě.

Budete mě informovat o stavu mojí objednávky?

Ano budeme, pomocí emailu. Jakmile obdržíme vaši platbu, pošleme vám potvrzující email se shrnutím objednávky a od té chvíle začínáme pracovat na její expedici. Nejpozději následující pracovní den od předání zboží přepravci dostanete email s číslem zásilky, pomocí kterého budete moct svoji objednávku sledovat. Následně už vše záleží na vámi zvoleném způsobu dopravy.

Jak dlouho bude trvat, než bude moje objednávka odeslána, a za jak dlouho mi přijde domů?

Informace o dostupnosti zboží najdete vždy u konkrétního produktu. Máme-li zboží skladem, doba dodání je obvykle do dvou dnů od objednání. Na zpracování každé objednávky zpravidla potřebujeme nějaký čas, ale snažíme se, aby to bylo co nejrychleji v závislosti na naší kapacitě a možnostech. Jakmile vám přijde potvrzení o odeslání objednávky, můžete zboží očekávat v následujících pracovních dnech. Tato doba už záleží na dopravci, který vám bude zboží doručovat. Vše můžete sledovat pomocí čísla zásilky.

Jak můžu sledovat svoji zásilku?

V emailu s informací o odeslání zboží najdete také číslo zásilky, případně vás o tomto čísle bude informovat váš dopravce, spolu s odkazem, na kterém můžete sledovat její stav, případně měnit adresu či čas doručení (pokud to dopravce umožňuje).

Výměna a vrácení

Co dělat, když se mi objednané zboží nebude líbit nebo mi nebude sedět?

Samozřejmě ano, naším cílem je, abyste byli s produkty SWIX maximálně spokojení. Od okamžiku, kdy objednávku obdržíte, máte 14 dní na jeho výměnu, případně vrácení. Pokud budete chtít zboží vyměnit nebo vrátit, je nutné, aby bylo nepoškozené, nenošené a v původním obalu.

Jak mám postupovat, pokud chci produkt vyměnit?

V každé objednávce najdete formulář pro vrácení/výměnu zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte vámi požadované zboží na výměnu (číslo produktu dle eshopu) a včetně faktury jej přiložte ke zboží. Současně s tím prosím udělejte objednávku novou na vámi požadované zboží s poznámkou, že se jedná o výměnu a uveďte číslo původní faktury. Tím si zajistíte, že vám bude dané zboží rezervováno a nestane se, že se mezitím prodá.

Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.

V případě výměny zboží platíte pouze dopravné směrem k nám, nové zboží vám zašleme zdarma.

Při výměně za zboží s vyšší hodnotou je pak třeba uhradit odpovídající doplatek. Podklady pro platbu doplatku Vám zašle na Vaši emailovou adresu naše fakturační oddělení.

Jak mám postupovat, když budu chtít zboží rovnou vrátit?

V každé objednávce najdete formulář pro vrácení/výměnu zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte číslo účtu, kam vám máme vrátit peníze a včetně faktury jej vložte ke zboží.

Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.

Peníze vám vrátíme ve 14denní lhůtě, která začíná běžet ode dne, kdy jste od kupní smlouvy odstoupili.

Reklamace

Jak postupovat, pokud potřebuji zboží reklamovat?

Záruční doba na zakoupené produkty je 24 měsíců a počítá se ode dne, kdy jste si objednávku převzali.

Prosím vezměte v potaz, že není možné reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením nebo použitím produktů k jiným účelům, než ke kterým jsou určeny. V případě, že nejde o výše uvedenou vadu, reklamovaný produkt před zabalením důkladně očistěte – znečištěné nebo jinak hygienicky závadné zboží není možné přijmout k reklamaci a ta vám bude automaticky zamítnuta.

Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení zboží.

Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.

Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, zpravidla však dříve. O jejím vyřízení vás budeme informovat emailem nebo telefonicky na vámi uvedený kontakt v reklamačním formuláři.

Swix.cz

Přihlášení pomocí e-mailu

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.